helt otroligt

med din alldeles för stora tröja och min alldeles för lilla säng så myser jag ikapp med daniel adams-ray. Jag känner lyckan i detta. Din tröja som jag gosar ner munnen och näsan i och sängen som jag breder ut mig i så mycket som går. Vi kommer alltid finnas här, men kanske inte för alltid? Jag har inget att säga, bara ord som inte gör någon nytta. Det är ett hav i mitt huvud, i min hjärna - fullt av ord som vill ut men ingen nytta till.
jag saknar dig och dina blå ögon här, jag vet att du är någon annanstans ikväll, du är under festens moln och jag vet att du tänker på mig. som tur är har jag telefon bredvid så jag kan få höra din röst när jag behöver. Jag klarar mig igenom en natt, vi får se om jag klarar 2. Ensam är ett ensamt sätt att vara. Men jag är nog endå inte ensam, För du finns här, du finns här och håller om mig, det vet jag att du gör för det gör du varje natt. Du betyder mer än du tror.

Ensamhet. Tro & Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0