10 november-onsdag

som ett slag emot käken, och jag känner fortfarande smärtan. jag minnst inget. Detta är inte likt mig(?) jag vet att jag inte gör såhär, eller sådär. men endå så verkar de som om jag har gjort det. jag skulle ge dig världen om du ville det. det är ingen som dig som finns för mig. jag har sagt det många gånger och jag säger det igen. jag är inget utan dig. jag är tjatig och jobbig, jag är som sagt världens största pajas. men för dig gör jag allt. jag gör allt bara du ber mig om det.

förövrigt nostalgi trip down student veckan. tror inte jag har längtat såhär mycket, eller mer trånat efter något såhär mycket som jag gör. jag skulle nog kunna ge vad som helst för att känna samma lycka som det var den veckan, eller varför inte bara den helgen. jag saknar er op roa - 2010!



jesper johansson <3

/
ah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0